Refund policy
Reklamacje
1. Podstawa oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta za zgodność świadczenia z umową określone są w przepisach Ustawy o Prawach Konsumenta, zwłaszcza w Rozdziale 5a, oraz inne obowiązujący przepisach prawa.
2. Reklamacje można zgłaszać:
a) pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy,
b) za pośrednictwem Formularza Kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu,
c) poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: pawel@ekskluzywnezegarki.pl
3. Sprzedawca zastrzega, że nie akceptuje przesyłek za pobraniem (Cash On Delivery tj. przesyłek, których warunkiem odbioru przez adresata jest uiszczenie kwoty wskazanej w liście przewozowym przez nadawcę przesyłki), jeśli związane jest to z koniecznością uiszczenia płatności, a Sprzedawca nie zlecał takiej formy przesyłki.
4. W przypadku reklamacji Produktu zakupionego w www.ekskluzywnezegarki.pl , Klient będący Konsumentem udostępnia Sprzedawcy Produkt wraz z dowodem zakupu. Sprzedawca na swój koszt odbierze Produkt od Klienta, umożliwiając mu wybór najdogodniejszej opcji odbioru.
5. W celu skutecznego i szybkiego rozpatrzenia reklamacji zaleca się zamieszczenie w opisie reklamacji:
a) informacji i okoliczności dotyczących wady, zwłaszcza rodzaju i daty wystąpienia,
b) żądania dotyczącego sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową
Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
c) danych kontaktowych składającego reklamację.
6. Jeżeli dane lub informacje podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Sprzedawca przed
rozpatrzeniem reklamacji zwraca się do Klienta o ich uzupełnienie w określonym zakresie.
7. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej
otrzymania. Klient otrzymuje informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji, zgodnie ze wskazanym przez niego preferowanym sposobem (np. drogą e-mailową, listowną).
§8. W przypadku zwrotu ceny, suma zostanie zwrócona Klientowi w wysokości zapłaconej za Produkt, zgodnie z wybraną przez Klienta metodą płatności, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, nie ponosząc dodatkowych kosztów.
Odstąpienie od umowy
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, Klient będący konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, może odstąpić od umowy w terminie czternastu (14) dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny
1. Odstąpienie od umowy może nastąpić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.ekskluzywnezegarki.pl lub drogą pisemną. Jeśli Klient zamówił więcej niż jeden Produkt w ramach jednego Zamówienia, odstąpienie może dotyczyć wszystkich lub tylko wybranych Produktów.
2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa uważana jest za niezawartą w stosunku do Produktu (kompletu, zestawu lub pakietu), od którego zakupu Klient odstąpił. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia. Klient ponosi koszty odesłania Produktu, a w przypadku skutecznego odstąpienia, Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta sumy za Produkt w sposób analogiczny do wybranej przez Klienta metody płatności.
3. Jeśli Klient nie dostarczy Produktu w określonym terminie odstąpienia, Sprzedający odeśle Klientowi Produkt na jego koszt. Niedopełnienie procedury odstąpienia może skutkować opóźnieniem w zakończeniu procesu odstąpienia, a co za tym idzie, w zwróceniu środków.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
a) Produktów zrealizowanych według specyfikacji Klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb (np. Produkty z grawerem zamówionym przez Klienta),
b) umów zawartych przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, ale o charakterze zawodowym wynikającym z przedmiotu jej działalności gospodarczej, co jest udokumentowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.